Postopki v E-transu

ORGANIZACIJA PREVOZA
  • centralna naročila – zbiranje podatkov in posredovanje;
  • enostavno načrtovanje – odpreme, odpoklica;
  • optimizacija prevozov – združevanje prevozov glede na smer in čas,
  • optimizacija časa in stroškov - naročanje, avtomatsko razvrščanje in obveščanje, organizacija prevoz in dostava;
  • komunikacija – pravočasno obveščanje, posredovanje povpraševanja, spremljanje in prijava naročil, prijava v sistem, usklajevanje dogovorov in potrditve.
SPREMLJANJE IZVEDBE
  • kontrola izvedbe – točnost dostav, prevzem naročil, vrste prevoza, odgovornost;
  • razporeditev virov – glede na možnosti izvedbe in obremenitve; 
  • nadzor – vstopi in izstopi, red in preglednost, vpoklic vozil;
  • podpora – izredni dogodki, zaporedne odpreme in dobave.

ANALIZA
  • analiza opravljene storitve – pregled izvedenih storitev, preverjanje;
  • vrednotenje stroškov – rangiranje prevoznih storitev in analiza izborov;
  • pregled poslovanja – hiter dostop do podatkov in priprava poročil;
  • načrtovanje in pogajanje z izvajalci na podlagi kakovostni podatkov;
  • statistični podatki – pregled stroškov, hitre analize, združevanje podatkov. 
OBRAČUN STORITEV
  • učinkovit obračun storitve – dosleden postopek priprave specifikacije, obračun storitve, potrditve, periodični  računi;
  • izstavitev računov – enostavna obdelava faktur; 
  • samodejna likvidacija – ob nespremenjenih pogojih;
  • pregleden nadzor – deljenje stroškov glede na stroškovna mesta;
  • prenos podatkov – v informacijski sistem (ERP) podjetja.