E-trgovina

Strankam bodite na voljo 24 ur na dan!


Spletna trgovina je spletno orodje, ki omogoča dodaten način, na katerega lahko kupcu ponudite svoje storitve in blago in mu hkrati odprete novo pot do vaše trgovine. Nove, inovativne poti do kupcev, so dandanašnji eden izmed odločilnih dejavnikov, ki ločuje uspešne trgovine od neuspešnih, še posebej to velja za raznovrstno ponudbo, ki je na voljo na internetu.


SPREMENJENE NAVADE KUPCEV

Ljudje so spremenili kupne navade: preden se odločijo za nakup posameznega artikla (ki ni ravno delikatesa), ga »preverijo« preko internetnega brskalnika, potem pa, že odločeni in informirani, obiščejo najbližjo trgovino z izbranim izdelkom, ali pa še raje izdelek preko spleta kar naročijo na dom. Ravno to vam omogoča naš produkt.

ZAKAJ SPLETNA TRGOVINA?

  • Ker močno razširi vaš nabor strank, saj njegova postavitev na svetovni splet izniči lokacijski dejavnik
  • storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu in ne samo ob delovnem času vašega podjetja
  • omogoča popolnoma avtomatizirano prodajo vaših artiklov, brez dodatnega truda zaposlenih (gledano tako računovodsko, kot tudi z vidika samih prodajnih aktivnosti)
  • omogoča prodajo po povzetju, tako da je preprečeno tveganje zaradi plačilne nediscipline (pomembno: lahko vgradimo tudi sistem za plačilo s kreditnimi karticami, vendar opozarjamo, da se pri takem sistemu dvakrat plača provizijo, in sicer banki ter t.i. ponudniku plačilnega prometa na spletu, kar lahko slabo vpliva na cenovno ugodnost vaših artiklov)
  • spletno orodje s posebnimi moduli povežemo na informacijski sistem vašega podjetja. S tem dosežemo, da se spletni sistem »pogovarja« s programskim sistemom, v katerem se nahaja stanje zalog. Tako zaposleni nimajo nobenega dodatnega dela s knjiženjem artiklov, prodanih preko spleta, omogočenih pa je tudi nekaj drugih ugodnosti, npr. avtomatsko »prižiganje« in »ugašanje« tistih artiklov, katerih prodaja je odvisna od trenutne zaloge. (poznavanje dejanskega stanja zalog je pomembno zlasti z vidika kupca, saj se mnogi odločijo za nakup nekega artikla »ker je ravno na zalogi in še po ugodni ceni«)
  • ker je spletno trgovanje tako nenaporno in poceni, se z njegovo uvedbo odpirajo možnosti dodatnega vzpodbujanja kupcev, naj se odločijo za ta način nakupa (akcije, posebne ugodnosti za »spletne kupce« ipd.)
  • zaradi enostavne možnosti kvalitetnega spremljanja trgovanja, lahko ob uvedbi spletne trgovine bolj detajlno spoznamo navade naših kupcev in na podlagi teh podatkov ustrezno zmanjšamo stanje zalog, kar močno poceni strošek prodaje.
  • nenazadnje pa pridobimo tudi osebne podatke kupcev, recimo rojstni datum, kar nam omogoča drobne pozornosti, ki pa so po drugi strani zelo pomembne.